Pobierz raport z badania konsumenckiego
Jak co roku, tak i teraz, już po raz czwarty, opracowaliśmy raport dotyczący preferencji i trendów komunikacyjnych na bazie ogólnopolskiego badania konsumenckiego. Naszym celem była weryfikacja, czy w dobie komunikatorów internetowych SMS-y wciąż są użyteczne i funkcjonalne. Sprawdzaliśmy także, jak często i w jakich sytuacjach są one wysyłane/odbierane oraz kiedy wykorzystywane są SMS-y PREMIUM. W obszarze badań przeprowadzonych na grupie prawie 4000 respondentów znalazło się również zastosowanie tej formy kontaktu w marketingu produktów i usług czy działalności instytucji publicznych.
Tego roku dodatkowo wzbogaciliśmy raport o opinie ekspertów, którzy komentując obecne wyniki, prognozują również trendy na przyszłość. Wnioski dla wielu mogą być naprawdę inspirujące, więc gorąco zachęcamy do pobrania opracowanego materiału.
Tego roku dodatkowo wzbogaciliśmy raport o opinie ekspertów, którzy komentując obecne wyniki, prognozują również trendy na przyszłość. Wnioski dla wielu mogą być naprawdę inspirujące, więc gorąco zachęcamy do pobrania opracowanego materiału.