Badanie Komunikacja SMS w Polsce
Pozostałe edycje: Wyd. 7Wyd. 6Wyd. 5Wyd. 3Wyd. 2Wyd. 1

Badanie Komunikacja SMS w Polsce

Pobierz raport z badania konsumenckiego

Jak co roku, tak i teraz, już po raz czwarty, opracowaliśmy raport dotyczący preferencji i trendów komunikacyjnych na bazie ogólnopolskiego badania konsumenckiego. Naszym celem była weryfikacja, czy w dobie komunikatorów internetowych SMS-y wciąż są użyteczne i funkcjonalne. Sprawdzaliśmy także, jak często i w jakich sytuacjach są one wysyłane/odbierane oraz kiedy wykorzystywane są SMS-y PREMIUM. W obszarze badań przeprowadzonych na grupie prawie 4000 respondentów znalazło się również zastosowanie tej formy kontaktu w marketingu produktów i usług czy działalności instytucji publicznych.

Tego roku dodatkowo wzbogaciliśmy raport o opinie ekspertów, którzy komentując obecne wyniki, prognozują również trendy na przyszłość. Wnioski dla wielu mogą być naprawdę inspirujące, więc gorąco zachęcamy do pobrania opracowanego materiału.

Pobierz suplement dla biznesu

Z przyjemnością oddajemy w Państwa ręce trzecią edycję biznesowego suplementu do raportu „Komunikacja SMS w Polsce 2015”. Skupiliśmy się w nim na wykorzystaniu SMS-ów w komunikacji biznesowej oraz działaniach marketingowych. W grupie badanej weryfikowaliśmy, jak często firmy wykorzystywały to narzędzie do realizacji swoich kampanii, jaka była jego rola i jak oceniano jego efektywność.

Wierzymy, że raport ten stanowi źródło cennej wiedzy dla managerów i marketerów, dlatego udostępniamy go wszystkim zainteresowanym.
Patroni medialni
Marketer plus Interaktywnie.com eGospodarka.pl Brief DobraStronaInternetu nf.pl Jaka-komorka.pl
Patron branżowy
Mobile-it
Partnerzy merytoryczni
dotpr.pl getmoresocial.pl